Tipu Daya Yahudi Zionis Melemahkan Manusia Sejagat

بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيمِ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّد وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

.

Dalam kehangatan isu boycott sekarang ini tahukah anda puak Zionis telah lama menipu dan memperdaya umat manusia yang bukan bangsa Yahudi supaya mereka terus berada dalam kedunguan agar tidak mampu berkembang maju menyayingi bangsa mereka.

.

Firman Allah:

يَا أَيُّهَا النَّاسُ كُلُوا مِمَّا فِي الْأَرْ‌ضِ حَلَالًا طَيِّبًا وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ ۚ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِينٌ ﴿١٦٨

“Wahai sekalian manusia! Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan kerana sesungguhnya Syaitan itu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.” (Al-Baqarah 2; 168)

.

.

Di antara tipu daya Yahudi terhadap manusia sejagat dan umat Islam khasnya adalah seperti berikut :~

.

1)  Kita diajar dalam buku2 biologi, buku nutrisi pemakanan (kajian dan terbitan para Zionis ini) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan terutama hati lembu, hati ayam dan angsa tetapi sebenarnya Rasulullah SAW kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman.

.

2)  Sebenarnya memakan hati haiwan dapat melembabkan otak kita sebab hati merupakan organ di mana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. Jadi kepekatan toksin adalah tinggi dalam hati terutama hati ayam, toksin tersebut dimakan oleh kita maka bengaplah otak umat Islam sebab percaya buku sains keluaran Zionis ini. Hendak ikut Zionis ke mahu ikut nabi kita? Tepuk dada tanyalah iman!

.

3) Teruskan membongkar kebijaksanaan Zionis menipu umat Islam. Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis Rasulullah SAW: “Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil.”

.

4) Puak Zionis juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat, contohnya Coke dan Maggi. Coke itu amat beracun, ia sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi). Orang Islam dan Melayu kita juga yang ketagih minum Coca-Cola dan Pepsi-Cola.

.

5) Kita diajar bahawa memakan McDonalds adalah amat bagus dan meceriakan, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans yang boleh menyebabkan migrin, lemah otak dan penyakit kemalasan, obesti juga strok.

.

6)  Puak Yahudi Zionis agen Dajjal ini juga mengwar-warkan kebaikan meminum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan.

.

7)  Selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sebab dalam soya ada hormon estrogen yang sama dengan estrogen pada wanita. Dalam soya juga mengandungi phytic acid yang membuatkan terjejasnya penyerapan kalsium, magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita.

.

8)  Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan sunnah dari Nabi Muhammad SAW. Seolah-olah seluruh buku sains di dunia ini mahu merendah-rendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging yang paling baik dan kurang kolesterol.

.

9)  Sungguh bijak Zionis memperdayakan kita umat Islam, mereka suruh kita minum susu lembu proses buatan mereka, tapi mereka minum susu kambing, mereka minum apa yang diminum oleh Nabi kita Muhammad SAW. Mengapa kita tidak ikut nabi kita, kita ikut puak Yahudi tapi ternyata mereka dalam rahsia mengikuti apa yang nabi kita sunnahkan dalam bab makan dan minum.

.

10)  Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan. Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi kita selain susu dan madu. Cuba tengok Zionis, mereka minum kopi, sehingga menjana berbillion dollar melalui produk Starbuck di serata dunia. Profesor di UK mengatakan semua Yahudi Zionis mempunyai segelas kopi di tangan mereka.

.

Pada masa sekarang adalah sukar untuk orang Islam mengatasi kebijaksanaan dan tipu muslihat Yahudi dalam semua segi. Senjata umat Islam hanya kembali bersatu dan memahami serta mempraktikkan ajaran dalam Al Quran dan sunnah. Yahudi telah lama mengkaji Al Quran dan hadis, kebanyakannya mereka praktikkan dalam kehidupan seharian mereka, cuma mereka terlalu angkuh untuk mengakui Islam sebagai agama kebenaran. Pemakanan Rasullullah juga dipratikkan oleh kaum ibu Yahudi ketika mereka mengandung.

Secara kesimpulannya para kafir agen dajal ni bukan setakat melemahkan kita dari segi pemikiran dan ekonomi tetapi secara pemakanan kita jua. Mulai sekarang boycottlah barangan Yahudi dan beli serta gunalah produk keluaran Bumiputera Islam yang tidak kurang hebat kualitinya.

.

Firman Allah:

وَكُلُوا مِمَّا رَ‌زَقَكُمُ اللَّـهُ حَلَالًا طَيِّبًا ۚ وَاتَّقُوا اللَّـهَ الَّذِي أَنتُم بِهِ مُؤْمِنُونَ ﴿٨٨

“Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu, iaitu yang halal lagi baik dan bertakwalah kepada Allah yang kepadaNya sahaja kamu beriman.” (Al-Maidah 5; 88)

.

Firman Allah:

فَكُلُوا مِمَّا رَ‌زَقَكُمُ اللَّـهُ حَلَالًا طَيِّبًا وَاشْكُرُ‌وا نِعْمَتَ اللَّـهِ إِن كُنتُمْ إِيَّاهُ تَعْبُدُونَ ﴿١١٤

“Oleh itu, makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-benda yang halal lagi baik dan bersyukurlah akan nikmat Allah, jika benar kamu hanya menyembahNya semata-mata.” (an-Nahlu 16; 114)

.

.

والله أعلم بالصواب

Wallahu A’lam Bish Shawab

 (Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang benar)

.

.

Artikel Berkaitan:

  1. Mari Bantu Palestin  (Klik Di Sini)
  2. Ayuh Boycott Derma Dan Doakan  (Klik Di Sini)

.

وَالسَّلاَمُ عَلَيْكَمْ وَرَحْمَةُ اللهُ وَبَرَكَاتُه

.

Posted by; shafiqolbu

.

3 responses to this post.

  1. Posted by syahra on 26/11/2012 at 5:02 am

    As slm…mohon share

    Reply

  2. […] kaum Bani Israel banyak dicatatkan dalam al-Quran bertujuan mendedahkan tembelang mereka dalam isu keagamaan dan kemanusiaan sejagat. Perkataan Israel pada asalnya bermaksud pilihan […]

    Reply

  3. Posted by Moon on 25/03/2013 at 12:44 pm

    Assalam..Mohon share..Tq

    Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: